Klachten

Garantie:
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wat is wettelijke garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@shopping-point.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Geschillencommissie Thuiswinkel:
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wanneer krijg ik reactie?
Nadat wij jouw klacht hebben ontvangen krijg je binnen 3 dagen een ontvangstbevestiging toegestuurd per mail. Wij zullen er alles aan doen zo snel mogelijk inhoudelijk te reageren op de klacht of opmerking. Dit doen we uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, maar wij streven naar een snellere reactie. Ons doel is een snelle en goede oplossing te vinden waarmee jij tevreden bent.

Onze gegevens:
Shopping Point
Zuiderveldstraat 20
8501 KC Joure
Tel: (085) 111 8866
Email: info@shopping-point.nl

Advies nodig van een specialist?

Advies nodig van een specialist?

Bel ons via +31(0)85 111 8866
(geopend op ma t/m vr van 9:00 - 17:00)